onsdag27februari08

idag är det onsag och jag är fortfarande sjuk. hemskt. vill inte vara sjuk längre. denna dag har bestått av massa spännande sjuklings aktiviteter..
vaknade.
åt pencelin.
duschade.
åt frukost.
loggade in på msn och lunar haha.
såg på en film,van veeteren  - carmbole.
sen hmm såg jag säkert på tv.
prata lite med maria  vid 12 tiden med (:
sen såg jag på filmen tretton, somnade o missade slutet.. =/
sen lite mer tv..
värmde på lite lunch..
sen satte jag på filmen skruva den som beckham ^^
men har pausat den nu för att de på Nanny på 3an hahah.

jag är sugen på öl. calsberg. <3 mums.
hoppas jag kan jobba i morron. saknar jobbet nu. mycket märkligt. men sant!!

nu har min soffa bara 2 dagar på sig o komma innan jag kommer bli förbannad på EM-möbeler ännu en gång.

nu börjar Nanny igen efter reklamen.

kram.kramis.kramar.krameloo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0