lördag 16 februari.

jag har haft lite fullt upp o inte skrivit på några dagar nu...  så får skriva lite extra mycket nu (: 

14 februari! alla <3 dag...   en dag som känns hmm rätt meningslös egentligen.. men denna alla <3 dag va den bästa någonsin.  jag va o lyssnade o såg på HIM <3 <3 <3

image10

Det var så himla bra hela dagen. sol först hela dagen. jobbade halv dag, slutade tidigt o åkte hem o fixade mig iordning. sen åkte jag o bror o hans tjej mickan o hämtade andra bror i vagnhärad.. sen åkte vi till södertälje syd o tog tåget därifrån till sthlm. sedan leta vi upp nalen. de va folk som hade köat sedan 12 i alla fall.. och insläppet va kl 20. roligt.  på en gång när jag såg kön så såg jag christian( en jag träffa i sommras som är helt tokig i HIM med.) , han stod i princip längst fram.. han hade köat sedan 12.. fattar inte att man orkar köa i 8 timmar.. det var sjukt kallt och snöade o blåste massor. så vi köade knappt alls. vi gick o ställde oss sist i kön vid 19.45.
sen när insläppet börja vid 20 gick det jätte snabbt att få komma in. när jag va inne så smsa jag christian o kolla vart han stod för jag ville hälsa.. och han stod så klart längst fram.. och jag lyckades ta mig fram till han på hmm nån sekund.. roligt att man kunde ta sig fram fast man inte hade köat..  värt att köa i 8 timmar om man kan stå längst fram även fast man inte köat?! haha. hmm förvirrande.

de spelade alla bra låtarna. alla är iofs bra. men de spelade de bästa ! 
nämner några låtar de spelade som känns viktiga.
the kiss of dawn
sleepwalking past hope
venus doom
your sweet 666
join me in death
right here in my arms
vampire heart
rip out the wings of a butterfly
och så avslutade de med den självklara låten; the funeral of hearts.
de va hur fint som helst.. massa blinkade prickar som cirkulerade runt i hela rummet. så fint o bra!

image9

sen när de slutade hetsa vi till stationen o tåg pendeltåg till södertälje centrum o därifrån taxi till södertälje syd där vi hade bilen. kom hem vid straxt efter 2.. somna kanske vid 2.30.. gick upp o åkte till jobbet vid 5.30. mm så skoj.

HIM <3 <3 <3
                                                                                                          

image12

Ville valo. hur bra som helst va han <3 och de andra i bandet såklart.


aja. nu ska jag ta o äta lite frukost/lunch hmm middag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0