förstafebruari08

fredag. ÄNTLIGEN FREDAG. mycket skönt. dagen har varit bra. jobbade 06.54 till 12.42. det hade varit strömlöst i trosa i natt. så maskinerna på jobbet va lite urfunktion haha. skoj. men jag va bäst o fick igång våran igen. 
sen hade  min far ringt mig 2 gånger när jag jobbade så jag kunde inte svara... sen när jag såg att han hade ringt blev jag nästan små orolig. inte ofta han ringer till mig när jag jobbar eller överhuvudtaget iofs.. så jag ringde upp han... och han undra bara om jag ville övningköra hem med han efter jobbet.. haha sött. så jag körde hem idag. jag va lite bra. haha. läskigt att köra en helt ny bil som är stor.
och nu sitter jag i tuneli tuna. ätit lite pizza ikväll. mums. köpte typ 1 kg godis efter pizzan.. men åt typ 10 st som alltid haha. smart.  och nu är jag mega trött o kl är barnet.

pusselooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0