2008-02-24. kl 22.22.

snart sleep time.

inte mått bra idag heller. fattar inte. hade ju ont i ryggen i natt o när jag vaknade.. sen efter min o marias lång promenad mådde jag helt sjukt dåligt. kunde knappt andas för de gjorde så ont i ryggen. så la mig på soffan o somnade i 2 timmar. sen kunde jag andas lite igen. 

ikväll vart det singing bee kväll med te hos maria och även lite pop corn. mmm pop corn !! toppen kväll :)
fast att jag hade ont i ryggen o så =/

bäst att man går o nannar nu så man kanske kan må lite bra i morron. skulle vilja se wallander filmen på 4an egentligen.... den är så bra, mörkret. fast den håller säkert på i en timme till..

lön i morron!! jajajaja.
får min soffa i veckan som kommer jajajaj !


aaajjjaa.. sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0