vilken måndag !!

vilken måndag minsat sagt...

dagen började på jobbet med att 3 personer ringde o var sjuka, inom 4 min. sen va den en till som inte dök upp men även han va sjukis. så emelie,matilda,mari och niklas va sjuka.
sen fanns det knappt några påsar att montera.. (filterpåsar som används för o tillverka luftfilter.. )
så då va en tvungen att fixa fram det från bufferten..
Sen va det lugnt. sen hetsade jag o tobbe danne att vi skulle åka till kina restaurangen o äta lunch ! vilken han tyckte va en bra idé.  så de blev kina mats buffé till lunch idag ! mums!!
sen kvart i 16 ungefär gick branalarmet igång... =/ så de va bara o springa ut i kylan. sen fick vi gå in efter ca en kvart... då va man bra jävla frysen :(
sen efter hmm en kvart gick brandalamet igång igen !!! vafan!!! så då va de bara o springa ut ännu en gång !! :(
fick väl stå ute en kvart denna gång med... inte kul alls. kallt som fan o blåste en massa :( och hade ingen jacka...

ikväll när jag kom hem cyklade jag hem till mamma o tränade. de har köpt en crosstrainer!! as skoj !! och jobbigt.
så stod o trappade på den 20 min !!! (: hihih. och gjorde sittups också !!
känner mig väldigt duktigt. sen cyklade jag hem o duschade o laga mat. korvstroganoff o ris !! mums :D
och nu sitter jag här o ser lite på beverly hills och ska väl ta o diska o sen gå o köpta lite frukt tänkte jag.

bye bye så länge !

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du blivit hurtig ida?! Utan att säga till mig...jag vill vara hurtig med dig! Ehm, jag börjar efter nyår :P.

2008-12-09 @ 18:52:15
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0