1 augusti 08

första tanken när jag vaknade... "hoppas mina filmer har kommit som jag beställde i förrgår har kommit"
så jag sprang o låste upp dörren... och bervlådan va lite öppen så JAA filmerna hade kommit. jippi.
så nu är jag 4 filmer rikare och 198 kr fattigare. så nu äger jag filmerna :
rock ´N´ roll high school, 10 orsaker att hata dig, You´ve got mail, when a man loves a woman.

om 3 dagar börjar jag jobba igen...... känns väl inte så värst skoj men det gör inte sååå mycket ändå. för alla roliga jobbar kompisar har kommit tilbaka då.. och jag ska bara jobba 2 veckor tills jag är ledig igen..
nu ä det bara 17 dagar tills jag och maria åker iväg till cypern. de är jätte snart har jag kommit på.
vi ska ha så sjukt roligt och bra i cypern. massa sol o bad hela dgarna. och massa god mat o god dryck ! mm öl alltså och goda coola drinkar med paraplyer o glitter o grejer haha.

jag hartar verkligen myggbett.. ett efter ett dyker upp på kroppen nu. hittade nyss ett på vaden som kliar så in i helvete.. och sen ett UNDER foten. ja under foten ? helt sjukt. kliar varje steg man tar ju.... =/ kan inte myggorna bara ta o försvinna bort ?? vad kan de göra för nytta....!?? ingen tror jag.. bara hemska.

nu ska jag ta o hoppa in i duschen och sedan fixa lite frukost kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0