kalas väder.

igår åt jag o maria lunch/middag på kumlins. bakadpotatis med skagenröra. mums.
sen kom anna hit till nyköping. vi satt hos mig o drack o pratade massa old stuff. ihh. sen blev vi onyktra o gick till rockbaren i en kvart. haha. det va live band som spela med tokmega hög volym så vi sig hem o nannade ! myspys.

jag o anna vaknade tidigt, vid 8-9 o såg på tv och sen sov vi lite till.. :P sen fixade vi oss o gick ut i solen !
mega fint väder idag ! sen vandra vi på stan o anna köpte öl på systemet.. sen åt vi grekiskt o lyxa med mjukglass till efterrätt. mums. så idag va de prämiär för årets mjukglass ! :D
sen följde jag henne till tåget. anna skulle till sthlm o festa.. när vi satt o väntade på tåget tog vi en varsin öl. mums.
öl i solen. folk kollade iofs lite mysko på oss. öl vid 15 tiden.. :P

ajaa. nu ska jag ta o diska lite o fixa !

püsseloooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0