helgen.

fredag = party.

dagen på jobbet i fredag va skoj. vi kom upp i målet för första gången på nya maskinen RAS. målet är 48 filter i timmen. och vi gjorde 49.8 jajaja. fan va bra. ihh. chefen blev gladis o berömde lite nästan.
sedan övingkörde jag hem med mamma. sen duscha jag o åt lite. sen tog jag på mig vår kläder o gick på stan, hmm systemet med maria vi tog även en tur ut på gumsbacken till rusta o mac donalds. ihhh.
 kvällen började med en öl i min ensamhet o håkan i högtalarna. sedan kom maria, ellinor o hmm hennes mini vänner isabell o maggie. en/två timmar senare kom sarah o linnea. skoj skoj. och då drog ellinor med vännerna vidare. sedan blev det o learys. dans o öl, mycket fint va det. de va skoj på o learys.
02.00 drog vi till kebab house o dela på en pizza sen vandrade jag o maria hem till mig o nannade så sött.

lördag = tråk/slö dag ?

igår tog jag det mest lugnt o va slöis. gjorde nog inget som är värt att nämnas direkt.. följde maria halvvägen när hon skulle hem till sig.
hmm gjorde jag verkligen inget !?  haha.

söndag = ingen söndags ångest ännu. hurra !

vaknade 8.30. duschade o fixade mig lite. sedan åkte jag o mamma o övningkörde. jag körde i en timme (:
hihi. de va mega skoj o gick kalas bra !
sedan va vi till ica kvantum o handlade lite. vi va även o fikade på mekka. undrar hur det stavas?! ihh. aja.
bakelse o kaffe late. mums. och typ när som helst ska jag på stan med bror johan. (:
och om 2-3 timmar kommer bror tommie till mig på mat !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0