fredag och lördag

lördag.
jag är mycket ensam sjuk idag. sitter o är helt ensam o deppig. hatar det.


kan beropå att jag har umgåts oavbrutet med maria sen igår kl 16 till idag kl 19. över ett dygn liksom! haha.
igår va vi o såg på marias syster ellinors skolteater. hon och hennes vänner va mycket duktiga. speciellt mini ellinor, hon va kalas bra !! man såg att hela hennes familj va mycket stola över henne. sött.


sen efter teatern skulle jag o maria festa. så vi åkte hem till mig o drack öl och fixade oss klara för o gå ut på krogen o träffa elin o annat folk.



idag lördag, va jag och maria och min käre bror johan och hans flickvän mickan på tatueringsmässan i norrköping. riktigt skoj !! de va massa tatuerare som satt o tatuerade folk. tråkigt nog va alla uppbokade hela dagen.. men men. lika bra det så man inte gör en till tatuering redan. hihi.



ajaaa.. nu ska jag ta o nanna. eller somna till en film kanske.
püsselooo.

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är helt sjuk, vi umgås hela tiden! =). Men man tröttnar aldrig! haha. du är ju världens bästa idahoo! på onsdag blir det party. ^^.

2008-04-27 @ 22:31:29
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0