29 april.

aaaa äntligen. nu ska jag vara lång ledig !!! ledig onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. kalas skönt !!!
men jag börjar känna mig små sjukis. är hostig o lite ont i halsen.. hoppas de bara är nån känsla och vaknar o mår toppen i morron.

idag har det varit lite av en helvetes dag på jobbet. maskinen krånglade massor.. kort om personal... mådde inte helt hundra.. sen gjorde emelie, en jobbar kompis sig illa. hon lyckades på nått vis skära up 2 fingrar på en sin kniv o de tok blödde.. så hon fick åka till vårdcentralen med handen i högläge ! men som tur va gick det bra.

ikväll va jag maria o tini wini mini ellinor till coop o köpte hem party snacks tills i morron. valborg. the big party ala marias nya kök kväll. ska bli skoj.

ska snart ta o nanna så jag mår bra i morron.

sweet dreams. püsselooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0