27 april o8.

söndag. hatar söndagar.
när jag vaknade i morse va första tanken.. neeeeeeeeeeeeeej söndag jag vill dö.
hade sån söndagsångest verkligen.. fattar inte varför jag får det...!? nån mer som har söndagsångest varje söndag i stort sett ?

hade det varit sol idag hade jag tänkt bjuda med storebror till hamnen o köpt glass.. men ingen sol alls idag.. skit söndag.
men har stor städat.. alltså dammsugit, dammat av lite, tvättat golvet.. och även tvättat o bäddat rent i sängen.. så kommer sova som en prinsessa i natt. mys.

snart är det valborg. de ska bli kul för en gångs skull.. vi ska festa hos maria. de ska komma massa folk !! mys.

aja snart kommer maria o hämta mig så dax o göra sig lite iordning. vi ska åka o handla mat !!!
jag ska köpa svartpeppar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0